Aktualności
Program konferencji (2018 rok)
wersja do druku (plik)
Miejsce: Uniwersytet Szczeciński, Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania (Szczecin,
ul. Mickiewicza 64), sala Rady Wydziału
08.10.2018 (poniedziałek)
10.00 – 10.15 Otwarcie konferencji
10.15 – 11.15 I sesja
10.15 – 10.35
mgr Marzena Staniszewska, IIA Polska
Instytut Audytorów Wewnętrznych Polska w kształtowaniu funkcji audytu wewnętrznego w Polsce
10.35 – 10.55
mgr Olga Petelczyc, IIA Polska
Rola audytu wewnętrznego w zintegrowanym zapewnieniu
10.55 – 11.15
dr Elżbieta Szczepankiewicz, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
mgr Anna Janiszewska, audytor wewnętrzny
Zarządzanie ryzykiem w spółce branży logistycznej jako ważny obszar oceny dla audytora wewnętrznego
11.15 – 11.45 Przerwa kawowa
11.45 – 13.00 Panel dyskusyjny z udziałem zaproszonych gości
Oczekiwania menedżerów wobec audytorów wewnętrznych
13.00 – 13.45 Obiad
13.45 – 15.00 II sesja
13.45 – 14.00
dr Katarzyna Piotrowska, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Audyt wewnętrzny w praktyce jednostek samorządu terytorialnego na przykładzie gminy Warka
14.00 – 14.15
mgr Marek Jasztal, Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
Rola audytu wewnętrznego w ograniczeniu ryzyka w obszarze ochrony danych osobowych po wprowadzeniu RODO
14.15 – 14.30
dr Beata Zaleska, Politechnika Koszalińska
Audyt wewnętrzny w szpitalach działających w formie samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej (wybrane zagadnienia)
14.30 – 14.45
dr Krzysztof Dziadek, Politechnika Koszalińska
Zamówienia publiczne jako obszar audytu wewnętrznego projektów współfinansowanych z Unii Europejskiej
14.45 – 15.00
Duskusja i zamknięcie konferencji6.30
Informacja dla audytorów wewnętrznych - praktyków
Uprzejmie informujemy, że zgłoszenia od praktyków zainteresowanych udziałem w konferencji będziemy przyjmować do 24 września.
Przedłużenie terminu zgłaszania artykułów
Szanonwni Państwo, informujemy, że termin zgłaszania artykułów został przedłużony do 30 maja 2018 r.
Kolejna edycja
Serdecznie zapraszamy do udziału w XIX edycji Konferencji.